Zwöiti Mannschaft (5. Liga)

Kei Angscht, mir mache nid uf Geografie! Mir zeige nume uf, us was für Herre Länder d'Schpieler und Betreuer vor

Zwöiti Mannschaft (5. Liga)

drhärchöme.

Damit ds ganze Ensemble chasch händle, het ou mit dr Grössi vom Kader z'tue (29 Maa), bruchsch nid unbedingt e usgwiesne Fachmaa y Sache Fuessbau z'sy, nei du bruchsch e Künschtler, e Dirigänt, e Maestro. Und das cha im FC Büren an der Aare nume eine sy, jawohl üse

Gianluigi Maffeo, Trainer

Villech no wägem Schpruch vo usgwiesne Fachmaa, mir tüe das ihm nid abspräche, aber we me de scho italiänischi (wäutmeischterlechi) Wurzle het und nid a dr WM derby isch, de… höre mir uf. Säubschtverschtändlech het dr Cha e Ahnig vo Fuessbau, ke Frog. Aber ihm, wo zu jeder Tages- und Nachtzyt e guete Schpruch uf Lager het, mou eine zruggzgäh, tuet guet! Forza Italia! Sit Mönschegedänke isch dr Gianluigi "Cha" oder ou "Charlie" Maffeo, erschtens bim FCB und zwöitens Trainer bim "Zwöi", und mir näh aa, dass das die nöchschte Johr ou so wird bliibe, so dr Fuessbaugott de will.

Multikulti, es hört nümme uf. Damit sich dr Schef uf sy Houptufgab, ds Schportleche cha konzentriere, bruchts de no e Haubtagsschteu, wo sich mit dr Bürokratie umeschlot. Mi wott jo keis Gschtürm im Fadechörbli! Wär het wie mängisch träniert? Wär isch y de Ferie? Warum isch jitz dä nid do? Het sich dä abgmäudet? Het dä sy Harasse Bier scho zaut? Froge über

Froge und zwüschedüre keni Antworte. Für söttigi Fäu isch dr

Renato "PR7" Pereira, Coach

zueschtändig.

Über die gueti Schtimmig ir Mannschaft chönnt me so mängs Müschterli verzeue, aber mir wei jitz nid us em Nähjchörbli ploudere. Eis isch aber wichtig und ghört eifach zum ne funktionierende Verein. Aui schriesse am Chare und häufe, wo sie chöi.

Das isch äbe das, wo mir ygangs gmeint hey. Bim Zwöi bruchsch e Integrationsfigur und e Kommunikator, eine wo seit was Sach isch. Und do sy dr Cha und dr Renato die rächte Lüt am rächte Ort.

Erschiene im Matchprogramm vom 22. Oktober 2022 FCB - SV Lyss