Joel Tüscher
Tüscher Joel_P.png

Das legendäre Sächzähni! Scho sy Vater het mit dere Nummere für Büre gschpiut. Dr. Joel, Übernahme "Schöggu" isch am 16. Juni 1999 gebore. Bruni Ouge, 182 Zentimeter gross und 84 kg schwär, schtattlechi Zahle für ne Verteidiger. Är seit zwar, är wüss säuber nie, wo das är müess oder dörf schpiele. Däm seit me polivalänt ysetzbar und söttigi Tüpe sy Guud wärt, aber haut de öppe ou drmit konfrontiert, e Schtammplatz müesse z'erkämpfe. Wenn de dr Schöggu uf em Platz schteit, de git är de aues und isch es Vorbiud i Sache Ysatz und Kampf.

Dr Sanitärinstallateur und Heizigsmonteur isch no ledig (sy Kommentar drzue isch es lachends Smiley mit Träne), lost gärn HipHop, Rock und Techno. Fuessbau, Yschhockey und Dart zeue zu syne Hobbys. Mit em ne guete Bitz Fleisch oder ere Pizza chasch dr Schöggu hingerem Ofebänkli fürehole. Es feins Bier drzeu oder e Schluck Wasser u de isch är rundum z'fryde. Syt ungefähr 2015 isch är im Kader vo dr erschte Mannschaft, mit schutte aber scho syt em füfte Läbensjohr derby. Dr Mohamed Salah und dr FC Liverpool sy unger "i love" z'gfinge.

Schöggu.png

Ds Stärnzeiche Zwilling spricht für läbhaft und fründlech. Sie göh uf angeri Lüt ohni Vorurteil

zue, sy gsellig und viusytig. Schwächen: Leicht beeinflussbar, schnäu überschnurret. Frogsch dr Schöggu, öb är chunnt cho häufe, schteit är scho parat. Wie är schuttet, so schaffet är ou. Vougas und nie um ne Lösig verläge. E Chrampfer und e liebe und zuvorkommende Giu, wies im Büechli schteit. Die gröschti chlyne Fröid vom Autag isch, Tag für Tag gsung ufschtoh und dörfe go schaffe. Das passt zu ihm.

Är fingt dr FCB geil, dört cha är sy Schport betrybe und sini Junioren trainiere. Ds Familiäre und dr Zämehaut quer düre Verein isch für ihn wichtig und das schetzt är sehr.

Für dini kameradschaftlechi und hiufrychi Art für d'Kollege und für e FCB Schöggu, längt es eifachs merci nid, mir zieh dr Huet und verbücke üs. Üse Schöggu chasch mit Guud nid ufwäge.

Erschienen im Matchprogramm vom 29. Mai 2022